FAQ
Hoe plaats ik een order?
-
Klik op het gewenste item.
-
Op de productpagina duid je de gewenste productopties (maat, kleur...) aan, vul je het gewenste aantal in en klik op "In winkelwagen".
-
Wil je nog andere producten toevoegen aan je winkelwagen? Dan kan je het pop-up venster wegklikken door op ">" te drukken.
-
Heb je de gewenste items toegevoegd? Dan kan je op "Winkelwagen bekijken" klikken.
-
Controleer in je winkelwagen de producten die je hebt toegevoegd.
-
Heb je speciale verzoeken of ontving je een promotiecode? Dan kan je die nog invullen onder de lijst van producten.
-
Klaar om af te rekenen? Klik op "Afrekenen".
-
Controleer nogmaals je winkelwagen, vul alle gevraagde gegevens in en klik op "Doorgaan". Heb je al een account op onze website? Dan kan je je inloggen zodat je bestelling gekoppeld zal worden aan je account.
-
Selecteer de bezorgwijze en klik op "Doorgaan".
-
Kies de gewenste betaalwijze, vul indien nodige de gevraagde gegevens in en klik op "Doorgaan".
-
Controleer alle gegevens, lees de voorwaarden en privacy policy na, ga ermee akkoord en plaats je bestelling door op "Bestelling plaatsen" te klikken.
-
Je wordt doorverwezen naar een volgende pagina om de betaling in orde te brengen. Volg de instructies op die pagina.
-
Na de betaling kom je terecht op de bevestigingspagina van je bestelling. Je zal ook een bevestigingsmail ontvangen op een ingevulde mailadres. Kijk hiervoor zeker ook je spam of ongewenste mails na.
Op welke manier kan ik mijn order betalen?
Tijdens het bestelproces krijg je de mogelijkheid om kosteloos veilig online te betalen op verschillende manieren:
-
Creditkaart: Visa, Mastercard, Discover, AMEX, Diners, CUP, JCB & Maestro
-
Bancontact
-
iDeal
-
Online overschrijving (Klarna/Sofort)
Hoe verloopt de verzending van mijn order?
Alle pakketten worden enkel verzonden naar adressen in België, Nederland, Luxemburg & Frankrijk. Hiervoor werken we samen met Bpost. Voor de exacte levertermijn kijk je best op de website van Bpost. De zending wordt de dag na bestelling overhandigd aan Bpost. Indien je bestelling als pakket wordt verzonden, zal je een Track&Trace-code ontvangen om de zending te volgen.
Per bestelling wordt steeds gekozen voor de voordeligste en efficiëntste verzendwijze. Hiervoor worden de kosten tijdens je bestelling door ons systeem berekend op basis van het aantal en het type artikels dat je bestelt. De verzendkost voor jouw bestelling kan je terugvinden in de samenvatting van je winkelmandje en zal mee worden afgerekend bij de betaling van je bestelling.
Bij bestellingen voor België met een subtotaal hoger dan 45,- € zullen geen verzendkosten aangerekend worden. Bij bestellingen voor Nederland, Luxemburg en Frankrijk is dat vanaf 120,- €.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd of onvolledig artikel ontvang?
Als je een beschadigd of onvolledig pakket ontvangt, breng ons dan zo snel mogelijk op de hoogte. Contacteer ons via shop@camerata-productions.be of klik hier.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvang?
Heb je een tijdje geleden een bestelling geplaatst en heb je de bestelde artikelen na 14 dagen nog niet ontvangen? Breng ons dan zo snel mogelijk op de hoogte. Contacteer ons via shop@camerata-productions.be of klik hier.
Ik ben niet tevreden van mijn aankoop. Wat nu?
Voor bestellingen bij Theaterfreak.be geldt een zichttermijn van 30 dagen vanaf het artikel in jouw bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en uitproberen zoals je dat in een winkel zou doen, tenzij dat anders vermeld staat. Je kunt het artikel retourneren als het artikel compleet is en, voor zover dat mogelijk is, in originele staat en verpakking.
Voor meer info, voorwaarden en aanmelden van retours, klik op onderstaande knop:
Ik heb nog een andere vraag.
Stel gerust je vraag via shop@camerata-productions.be of klik hier.